De LAARS van BASIL
Op weg naar hogere conversies en de grootste Clicksfactor

  • De “LAARS van BASIL” is een nieuwe en handige methode om de klantgerichtheid en de conversiegerichtheid van jouw communicatie in kaart te brengen en te verbeteren.
  • De LAARS helpt je op weg met het opstellen van een klantvriendelijke boodschap. BASIL checkt of jouw communicatie conversiegericht is
  • Volg je het spoor van De LAARS van BASIL, dan heb jij de grootste Clicksfactor

LAARS
Zorgt voor de klik met je klant

  • Elke letter in LAARS staat voor een element dat aanwezig moet zijn in een klantgerichte boodschap.
  • Gebruik je alle letters van LAARS, dan zal jouw boodschap aanspreken en kan BASIL op stap…

BASIL
Zorgt voor de click van je klant

  • Elke letter in BASIL staat voor een element dat aanwezig moet zijn in een conversiegerichte communicatie.
  • BASIL zorgt ervoor de ontvangers van jouw communicatie zin krijgen om te clicken.

Leefwereld van jouw klant

Vertel je boodschap vanuit klantenperspectief. Wil je jouw doel behalen? Behaal dan het doel van je klant

Aanvaring

Je klant botst tegen iets aan. Niemand koopt een product. We kopen wel een tool die onze behoefte invult

Anders zijn

Geef de klant een reden om specifiek bij jou te komen

Rode draad

Zorg voor continuïteit in jouw boodschap

Sentiment

Hang je communicatie op aan een specifieke emotie

Betrouwbaarheid

Geef de websitebezoeker of ontvanger van je communicatie voldoende vertrouwen

Actie

Weet je klant welke actie van hem verwacht wordt?

Sales

Zorg voor een vloeiende aankoop procedure

Informatie

De gepaste boodschap op de gepaste plek

Lay-out

Denk na over de manier waarop je de boodschap gaat weergeven

Clicksfactor Workshop

Ontdek hoe je een clickvriendelijke boodschap opmaakt

  • Ontdek hoe je een klantgericht en impactvol verhaal opstelt
  • Met do’s en don’ts die handig zijn en toepasbaar voor elke sector
  • En ga voor hogere resultaten

Clicksfactor audit

Hulp nodig bij clickvriendelijk maken van jouw communicatie?

  • Analyse en aanbevelingen op je huidige communicatie aanpak
  • Quick wins met hulp van het LAARS van BASIL model
  • Verbeter de click met je klant en ga voor hogere resultaten