Communicatie met dé Clicksfactor® behaalt tot 5x meer clicks

Clicksfactor® is de maatstaf die aangeeft hoe clickvriendelijk jouw communicatie is. Je mag het vergelijken met de X-factor bij mensen. Je straalt iets extra uit wat jou aantrekkelijk maakt en dat levert je heel wat op.

Wil jij dé Clicksfactor®?
Bezorg jouw doelgroep de ideale DATE!

DATE is een handig model voor clickvriendelijke communicatie. Het model bevat de vier conversie elementen die essentieel zijn voor hoge conversies. 

Bezorg je jouw klant de ideale DATE?

  • dan heb jij dé Clicksfactor
  • en tot 5x meer clicks!

De ideale DATE  verloopt in vier stappen

Volg deze stappen en jouw communicatie heeft dé Clicksfactor!

De concrete voordelen van online communicatie met de Clicksfactor®

Zij maken reeds succesvol werk van hun Clicksfactor

De resultaten van onze e-mailmarketing waren eigenlijk al zeer mooi. Maar toen we bewust rekening zijn beginnen houden met onze Clicksfactor, hebben we ontdekt dat er toch nog een enorme groeimarge zat op onze openrates en click-through rates. En dat is heel mooi meegenomen.

De Clicksfactor workshop toonde ons effectieve en hand-on manieren om je conversie enorm te verhogen, simpelweg door slechts enkele kleine aanpassingen. De workshop geeft je eigenlijk een checklist mee, die je altijd kan toepassen. Als ik nu content creëer, ga ik deze checklist in mijn hoofd af en voel ik me zekerder van mijn stuk. 

Verwerk heel eenvoudig dé Clicksfactor® in jouw communicatie

Ik wil zelf aan de slag om dé Clicksfactor te krijgen

  • Ik wil zelf meteen aan de slag kunnen om mijn click through rates te optimaliseren
  • ik wil reflexen ontwikkelen om intuïtief mijn boodschappen clickvriendelijk te maken
  • Ik wil de clicks krijgen die ik verdien
Ik kies voor een interactieve workshop

Ik wil advies om dé Clicksfactor te krijgen

  • Ik wil inzichten ontvangen over mijn huidige communicatie
  • ik wil concrete feedback krijgen die ik mijn communicatie kan verwerken
  • Zeg me hoe ik de clicks krijg die ik verdien
Ik kies voor een communicatie audit